Accessibility Tools

Skip to main content

Allbound metodologiaren ezarpena

Onura: Allbound metodologiaren ezarpena

Gure ikuspuntutik, salmentara bideratutako edozein erakunderen helburua lehiakorra izatea, saltzea eta MERKATARITZA INERTIA sortzea da.

Horretarako, salmenta prozesu orok eta bereziki B2B-k hiru oinarrizko alderdi ditu kontuan hartu beharrekoak:

  1. Bezero potentzial berrien etengabeko prospekzioa: bilaketa eta harremana etengabeko enpresa/pertsona berriekin.
  2. "Ez-Bezeroen" leialtasuna: gure bezero potentzial gehienak ez dira egungo bezeroak, aurkitu genituenean ez zeudelako erosteko une egokian. Gure iraganeko bezeroen datu-basearekin kadentzia egokian komunikatzea funtsezkoa da.
  3. Egungo bezeroen leialtasuna eta hazkundea. Eta bereko beste dibisioetako multinazionalen kasuan.

Zure erakundean salmenta-metodologia hau ezartzen laguntzen dizugu, salmenta-prozesu eta talde optimizatua izateko.

Lortu informazio gehiago gure metodologiari buruz hemen:

ON+ Allbound Salmenta Metodologia

Onura: Formulario

Zalantzak dituzu?