Allbound metodologiaren ezarpena
Gure ikuspuntutik, salmentara bideratutako edozein erakunderen helburua lehiakorra izatea, saltzea eta MERKATARITZA INERTIA sortzea da.
Horretarako, salmenta prozesu orok eta bereziki B2B-k hiru oinarrizko alderdi ditu kontuan hartu beharrekoak:
- Bezero potentzial berrien etengabeko prospekzioa: bilaketa eta harremana etengabeko enpresa/pertsona berriekin.
- "Ez-Bezeroen" leialtasuna: gure bezero potentzial gehienak ez dira egungo bezeroak, aurkitu genituenean ez zeudelako erosteko une egokian. Gure iraganeko bezeroen datu-basearekin kadentzia egokian komunikatzea funtsezkoa da.
- Egungo bezeroen leialtasuna eta hazkundea. Eta bereko beste dibisioetako multinazionalen kasuan.
Zure erakundean salmenta-metodologia hau ezartzen laguntzen dizugu, salmenta-prozesu eta talde optimizatua izateko.
Lortu informazio gehiago gure metodologiari buruz hemen: