Enpresen nazioarteratze prozesuak bizkortzen adituak

Ezagutu gaitzazu + Informa zaitez +


Adituak

Online eta offline munduaren bateratzea

ONLINE erramientak akzio komertzialarekin bateratzen ditugu lehentasunak ezarri, azterketak egin eta bezero, merkatu naiz sektore berriak irekitzeko.


Merkatu eta sektore berriak irekitzea

Dagoeneko produktu edo zerbitzu lehiarko batu duten baina merkatu edo sektore berrietara zabaldu nahi duten empresa ertain edo txikientzako.

Produktu berriak merkaturatzea

Produktu berria duten eta bere lehiakortasuna aztertu nahi duten empresa handi, ertain zein txikientzat.

Neurrira egindako exportazio departamendua

Merkatu berriak ireki eta esperientziadun indar komertziala behar duten ETE eta Start-Up-entzat aproposa.

Unibertsitateak eta erakundeak

Merkatu eta bezero berriak irekitzera zuzendurik dauden formakuntzak ematen ditugu, enpresa eta elkarlaneko proiektuak dinamizatuz.

Balio diferentziala

1

2005. urtez geroztik, Startup, ETE eta enpresa handientzat, bezero eta merkatu berriak irekitzen.

2

Emaitzetara zuzenduriko nazioarteko akzio komertziala.

3

Produktu bat lehiakorra bada, salmentak egiten ditugu. Eta ez bada, zergatiaren inguruko informazioa lortzen dugu.

4

Trebeak eta oso azkarrak gara produktu bat atzerriko merkatuan zein lehiakorra den aztertzen… Eta hala bada, emaitzak ekarriaz salmenta bidez.


Azken berriak

Ventas Allbound & Inercia Comercial: 3 aprendizajes

Hace ya unos meses pusimos nombre a algo que veníamos haciendo de manera natural. Los meses de Marzo a Septiembre de 2020 nos sirvieron para centrarnos

Cómo orientar el plan comercial multimercado ante mi realidad

Una reflexión La impermanencia, este concepto "budista" tan interesante que nos anima a vivir el cambio como única constante, también se puede aplicar a nuestra orientación

Tres claves al elaborar un plan comercial internacional para tu negocio

Si estás comenzando a entrar en nuevos mercados o nichos de mercado Si estás estás intentando lanzar un nuevo producto a un perfil de