Enpresen nazioarteratze prozesuak bizkortzen adituak

Ezagutu gaitzazu + Informa zaitez +


Adituak

Online eta offline munduaren bateratzea

ONLINE erramientak akzio komertzialarekin bateratzen ditugu lehentasunak ezarri, azterketak egin eta bezero, merkatu naiz sektore berriak irekitzeko.


Merkatu eta sektore berriak irekitzea

Dagoeneko produktu edo zerbitzu lehiarko batu duten baina merkatu edo sektore berrietara zabaldu nahi duten empresa ertain edo txikientzako.

Produktu berriak merkaturatzea

Produktu berria duten eta bere lehiakortasuna aztertu nahi duten empresa handi, ertain zein txikientzat.

Neurrira egindako exportazio departamendua

Merkatu berriak ireki eta esperientziadun indar komertziala behar duten ETE eta Start-Up-entzat aproposa.

Unibertsitateak eta erakundeak

Merkatu eta bezero berriak irekitzera zuzendurik dauden formakuntzak ematen ditugu, enpresa eta elkarlaneko proiektuak dinamizatuz.

Balio diferentziala

1

10 urte guruko ETE, enpresa handi eta Startup-entzat bezeroak eta merkatu berriak irekitzen.

2

Emaitzetara zuzenduriko nazioarteko akzio komertziala.

3

Produktu bat lehiakorra bada, salmentak egiten ditugu. Eta ez bada, zergatiaren inguruko informazioa lortzen dugu.

4

Trebeak eta oso azkarrak gara produktu bat atzerriko merkatuan zein lehiakorra den aztertzen… Eta hala bada, emaitzak ekarriaz salmenta bidez.


Azken berriak

Ehiza eta Arrantza onak BIEMHen

Estatu mailan Makina-erreminta, Industria 4.0 eta fabrikazio gehigarriaren inguruko elkarretaratzerik handiena da BIEMH, eta Europan garrantzitsuenetakoa. Aurreko astean gure saltsan aritu ginen, gustatzen zaiguna eginez, hau

Kudeabide 2018: Lean Sales Onura

Zergatik gomendatzen dugu LEAN Sales metodoa zure negoziorako?LEAN SALES datu eta emaitzetan oinarritzen da. LEAN estrategiak ekintzak burutzera behartzen gaitu, eta horiek aztertzera ondoren.EUSKALITen kontrastearen ondoren,

APS Meetings

Fabrikazio aditiboaren tsunamira batu diren enpresekin batera, APS MEETINGS-etan izan ginen Lyonen martxoaren 19an eta 20an, B2B elkartzeetan parte hartuz, honela ALSTOM, AIRBUS, PSA edo Lyoneko