Orientatutako Eduki Plana
Negozio estrategia osasuntsu baten gakoetako bi hauek dira:
- Aurkigarria izatea (Interneteko kanal komertziala SEO eta SEM).
- Aztertutako bezerogaiak fidelizatzea: gure datu-base kualifikatuari jakinaraztea.
Horretarako, garrantzitsua da gure bezero potentzialei zuzendutako edukiak SORTZEA eta ARGITARATZEAREN sistematizazioa.
- Helburuko bezeroei zuzendutako edukien-plana adostea.
- Edukiera hori sortzeko prozesu bat definitzea, funtsezko sailetako pertsona gakoekin batera.
- Irudi-txantiloi batzuk diseinatzea.
- Sare egokietan argitalpen prozesu bat abian jartzea.
Baina gauza bat da zer egin adostea eta beste bat egitea.
Izan ere, beharbada, gure bezero gehienekin topatu dugun zailtasun nagusienetako bat da: ez zuten Orientatutako Eduki plana ezartzeko ohiturarik, ezta langilerik ere.
Esperientziak erakutsi digu garrantzitsua dela prozesuarekin batera joatea. Ikertzen dugu. Galdetzen dugu. Idazten dugu. Argitaratzen dugu.
Esan eta egiten dugu.