Accessibility Tools

Skip to main content

Orientatutako Eduki Plana

Onura: Orientatutako Eduki Plana

Negozio estrategia osasuntsu baten gakoetako bi hauek dira:

  1. Aurkigarria izatea (Interneteko kanal komertziala SEO eta SEM).
  2. Aztertutako bezerogaiak fidelizatzea: gure datu-base kualifikatuari jakinaraztea.

Horretarako, garrantzitsua da gure bezero potentzialei zuzendutako edukiak SORTZEA eta ARGITARATZEAREN sistematizazioa.

  1. Helburuko bezeroei zuzendutako edukien-plana adostea.
  2. Edukiera hori sortzeko prozesu bat definitzea, funtsezko sailetako pertsona gakoekin batera.
  3. Irudi-txantiloi batzuk diseinatzea.
  4. Sare egokietan argitalpen prozesu bat abian jartzea.

Baina gauza bat da zer egin adostea eta beste bat egitea.

Izan ere, beharbada, gure bezero gehienekin topatu dugun zailtasun nagusienetako bat da: ez zuten Orientatutako Eduki plana ezartzeko ohiturarik, ezta langilerik ere.

Esperientziak erakutsi digu garrantzitsua dela prozesuarekin batera joatea. Ikertzen dugu. Galdetzen dugu. Idazten dugu. Argitaratzen dugu.

Esan eta egiten dugu.

Onura: Plan de Contenidos Orientados
Onura: Formulario

Zalantzak dituzu?