Accessibility Tools

Skip to main content

Produktuaren kaleratzea

Onura: Produktuaren kaleratzea

Gehien lan egitea gustatzen zaigun zerbitzuetako bat da.

Gure gaitasun asko erabiltzea dakar. Merkatu eta bezero berrietan sartzeko dugun esperientziak kontratatzen gaituen enpresaren kudeaketan argi eta garbi islatzen da. Izan ere, aukerak identifikatzeko eta proiektu eta irtenbide berriak garatzeko dugun azkartasun eta metodologiak aipatzekoak dira.

Beti ere "abiarazte" bakoitzaren momentuaren arabera, zerbitzuak hiru fase izan ohi ditu eta horietan baliabide eta denbora gehiago edo gutxiago bideratuko ditugu.

1. NEGOZIO PLANA:

Estrategia, helburu eta aurrekontu komertzialen definizioa.

Gutxienez puntu hauek landuko dira.

    • Estrategia eta helburuen definizioa.
    • Merkatuak eta nitxoak lehenestea.
    • Merkataritza-kateko prezioen politika.
    • Nitxo/Segmentuko helburuen araberako "funtsesko aliatuak" hautatu.
    • Merkataritza-kanalarekin lankidetzan aritzeko esparru informatikoa modelatzea.
    • Ekintza Plana eta 2023-2024ko Aurrekontua.
    • Helburua Negozio Plan bat prestatzea da, epe laburreko estrategia, ekintza-plana eta aurrekontua definituz merkatu zuzenetarako, afiliatuekin eginiko merkatuak eta distribuzioa duten merkatuak sailkatuz.
Onura: Plan de negocio
Onura: Contraste lean en mercado

2. LEAN KONTRASTEA MERKATUAN:

Estrategia zehaztutakoan, aurretik zehaztutako helburuak ezarriko ditugu Lean metodologia erabiliz, merkatuarekin harreman nola jarri eta prozesu komertziala areagotzeko.

Fase honetan honako puntu hauek ezartzeko prozesuan lagunduko diogu enpresari, LEAN SALE metodologia aplikatuz.

  • Contact Pack-a prestatzea bazkideekin eta azken bezeroekin harremanetan jartzeko.
  • Balio Proposamenaren kontrastea aukeratutako merkatuetako azken bezeroekin.
    1. Merkatuak lehenetsi eta bezeroen profila kontrasterako.
    2. Harremanetan jartzeko enpresen zerrenda laburrak zehaztu.
    3. Kontaktua eta jarraipena balioa kontrastatu eta aukerak balioztatzeko.
  • Balio-proposamenaren kontrastea negozio-bazkide izan daitezkeenekin
    1. Lehenetsi merkatuak eta bezeroen profila kontrasterako.
    2. Zehaztu harremanetan jartzeko enpresen zerrenda laburrak.
    3. Harremanak eta Jarraipena balioa kontrastatu eta aukera balioztatzeko.

ONDORIOAK eta EKINTZA PLANA epe laburrean.

Bezero potentzialen eta harremanetan jarritako bazkide potentzialen erantzun eta erreakzioetan oinarrituta:

  • Beharrezkoa izanez gero, produktuak abiarazteko estrategia eta prezioen politika egokituko dira.
  • Epe laburreko ekintza plana presta dezagun, LEAN Filosofia erabiliz.
Onura: Formulario

Zalantzak dituzu?