Accessibility Tools

Skip to main content

Merkatuko Azterlan Operatiboak

Onura: Merkatuko Azterlan Operatiboak

Enpresentzako merkatu-azterketa da merkatu edo nitxo bat bezero batentzat interesgarria den jakiteko modurik onena.

Gure merkatu-azterketak operatiboak dira: 'salduz ikastea'.

Azken bezeroak, preskriptore potentzialak definitzen eta bilatzen ditugu eta lehiakideen eta produktu osagarrien kanal-komertzialak aztertzen ditugu.

Jarraian, bezero "ideal" horiek iragazten ditugu eta haiekin harremanetan jartzen gara eskaintzen duguna interesgarria zaien ala ez eta zergatik egiaztatzeko. Beti ere, ahal bada, saltzeko helburuarekin.
Azterketa eta harreman horien ondorioz, beharrak, aukerak eta oztopoak (muga-zergak, ziurtagiriak edo kultura-arlokoak) baloratzen ditugu.

Enpresa handientzako edo ETE-entzako merkatu-azterlan honek bidaia bat gure kontura/bezeroak lagunduta ekar dezake. Horren ostean, hurrengo urratsei buruz aholkatzen dugu eta nitxo/merkaturako ekintza-plan bat definitzen dugu.

Planteamendu honekin, merkatu bat ulertzen goazen heinean, epeak laburtzen ditugu eta emaitzak bizkortzen ditugu.

    • Nitxoaren/segmentu objektiboaren araberako funtsezko aliatuak profilatzea
    • Merkataritza-kanalarekin lankidetzan aritzeko esparru informatikoa modelatzea
    • Urteko Ekintza Plana eta Aurrekontua
    • Helburua Negozio Plan bat prestatzea da, epe laburreko estrategia eta ekintza-plana eta zuzeneko merkatuetarako, filialak dituzten merkatuetarako eta banatutako merkatuetarako aurrekontua zehaztuz.
      baliabideak eta denbora gehiago edo gutxiago bideratuko ditugu.

Baliabide zein denbora gehiago edo gutxiago bideratuko dira proiektuaren arabera. 

Onura: Estudio operativo de mercado
Onura: Formulario

Zalantzak dituzu?