Komertzial-Saila ON-LINE + OFF-line: teknologia aplikatuz.
Gure saltzaile-taldean online tresnek gure bezero bakoitzarentzat duten potentziala baloratzen duten adituak integratzen ditugu. Horien aldeko apustua eginez gero, B2B lineako salmenta-kanala lantzen dugu.
Online tresnak erabiltzen ditugu bai merkatuaren informazioa lortzeko, bai merkatura iristeko, aurrekontuak optimizatuz eta azkarrago iristeko.
Mundua oso handia da eta aurrekontua mugatua da. Bezerogaien atea jotzea deitzen gaituzten bezerogaiak erantzutea baino garestiago da.
Lehentasuna emateak ez du esan nahi gauza bakarra egin behar denik. Merkatu eta nitxo batzuetara joango gara zuzenean bezerogaien atea jotzera. Beste batzuetan, berriz, atea zabalik utziko dugu (webgune eta sare sozialen bidez) eta deitzen digutenean haiei behar bezalako arreta emateko.
Horrela, aktiboki iristen gara nahi dugunengana eta, era berean, nahi duenak badu nondik jo berehala aurki gaitzan.
Inbutu ezin hobea da, zeinetan gure ohiko “push” lana eta gure online kanal-komertzialaren “pull” lana modu eraginkor batean uztartzen diren.
Bezero potentzialei arreta eta jarraipen sistematikoa eta etengabea ematen diegu. Une oro ari gara bezero berrien bila eta arakatzen iraunkorrak gara entzuten gaitzaten eta haien konfiantza irabazi arte. Internet bidez gurekin harremanetan jartzen den bezerogai batek behar duen abiaduran bere beharrak asetzen ditugu sarean.
Gure metodologiari buruz gehiago ezagutu ezazu, Online eta Offline lan komertziala nola konbinatzen dugun hobeto ulertzeko: