Merkatu Ikerketa Opertatiboak



Merkatu Ikerketa Opertatiboak

Merkatu ikerketa operatiboa erarik egokiena da merkatu zehatz bat interesgarria den edo ez jakiteko.

Gure merkatu ikerketak operatiboak dira: “saldu einean ikasten dugu”.

  1. Amaiera-bezeroak definitu eta bilatzen ditugu alde batetik, eta bestetik, konpetentziaren naiz produktuaren osagarrien salmeta-kanalak analizatzen ditugu.
  2. Bezero aproposenak hautatu eta harremanetan jartzen gara beraiekin gure eskaintza erakargarria zaien edo ez egiaztatzeko eta zergatik. Beti ere, posible bada, saltzeko intentzioarekin.
  3. Lorturiko emaitzak kontuan hartuta, beharrak, aukerak eta oztopoak (zergek, zertifikatuek nahiz kultur ohiturak aurkez ditzaketen mugak) baloratzen ditugu.

Horrelako merkatu-ikerketa operatiboak “soroa bertatik ezagutzera” eta bisitak egitera behartzen gaitu, gure kabuz edo gure bezeroak lagunduta. Guzti horren ostean, eman beharreko hurrengo pausuak aholkatzen ditugu eta akzio-plan bat definitzen dugu merkatu eta nitxo haietarako.

Ikuspuntu honekin, merkatua urletzeaz gain, salmenta epeak laburtu eta emaitza bizkortzen ditugu.


Azal iezaiguzu zure proiektua

Onuran zure ideiak sustatzeko eta garatzeko lagundu ahal izango dugu .

Deskriba ezazu zure proiektua edo beharra eta kosturik gabe hasiera batean aholkatuko dugu hura nola planteatu






    Antzeko proiektuak