Helburua: hurrengo 6 hilabeteetarako helburuei zuzendutako akzio-plana diseinatzea.
Metodologia: gehienez 3 orduko (empresaren perfilaren arabera) 3 sesio.
Oso zerbitzu interesgarria. Gaur egun, 10 enpresekin gabiltza proiektu honekin lanean. Horietako zazpi sektore industrialekoak dira (bomba, konportak, galdaraginza, moldeak, etab.), elikagaigintzako bat, ehungintzako beste bat eta garraio berezietako bat azkenik. Hauetako batzuek ez dute inongo akzio komertzialik egiten. Beste batzuek ordea, badute departamentu komertziala baina enpresak berak ez du konbentzimendu gehiegirik. Badira ere azkenik, guztia edukita, sekmentu, helburu eta lehentasunak birplanteatu behar dituztenak. Baina badute zerbait amankomuean enpresa guzti hauek: beren segimendu komertziala egiteko sistematika baten beharra.
- Helburua finkatu: sekmentazio egoki bat egin eta lehentasunak ezarri.
- Munizioa/Amua: sekmentu bakoitzarentzako baliozko proposamena sortu.
- Herramienta komertzial egokiekin prestatu.
- Akzio-plana: zenbat ehizatu nahi dut, non, nork egingo du eta noizko.
- Ehizara eta arrantzara atera: akzio-plana exekutatu.
Erronka ez da akzio-plana sortzea baizik eta:
Ezin dugu hasiera batean sortzen dugun eszeptizismoa ukatu: “zer egin esatera datorkigun beste aholkulario bat…”