Akzio Komertzialerako Orientazio “Express”-a


Helburua: hurrengo 6 hilabeteetarako helburuei zuzendutako akzio-plana diseinatzea.

Metodologia: gehienez 3 orduko (empresaren perfilaren arabera) 3 sesio.

Oso zerbitzu interesgarria. Gaur egun, 10 enpresekin gabiltza proiektu honekin lanean. Horietako zazpi sektore industrialekoak dira (bomba, konportak, galdaraginza, moldeak, etab.), elikagaigintzako bat, ehungintzako beste bat eta garraio berezietako bat azkenik. Hauetako batzuek ez dute inongo akzio komertzialik egiten. Beste batzuek ordea, badute departamentu komertziala baina enpresak berak ez du konbentzimendu gehiegirik. Badira ere azkenik, guztia edukita, sekmentu, helburu eta lehentasunak birplanteatu behar dituztenak. Baina badute zerbait amankomuean enpresa guzti hauek: beren segimendu komertziala egiteko sistematika baten beharra.

 

Saltzeko ehizean eta arrantzan egin behar da:

  1. Helburua finkatu: sekmentazio egoki bat egin eta lehentasunak ezarri.
  2. Munizioa/Amua: sekmentu bakoitzarentzako baliozko proposamena sortu.
  3. Herramienta komertzial egokiekin prestatu.
  4. Akzio-plana: zenbat ehizatu nahi dut, non, nork egingo du eta noizko.
  5. Ehizara eta arrantzara atera: akzio-plana exekutatu.

Erronka ez da akzio-plana sortzea baizik eta:

A) Nolakotasun anitzeko enpresa hauetan egiten dugun lanaren balio erantsia lehen minututik erakustea.
B) Partehartzaileek euren %100ean lan egin dezaten, hasiera batetik konfindantza nahikoa transmititzea.
Hau da: egiten dugunak balio dezan. Eta asko gainera. Sinetsi eta martxan jarri dezatela!
 

Ezin dugu hasiera batean sortzen dugun eszeptizismoa ukatu: “zer egin esatera datorkigun beste aholkulario bat…”

…eta BAI. Aholkulari moduan ari gara lanean, baina ONURAren funtsetik: merkatu eta sektore anitzetan lan hori egiten ari den pertsona baten esperientzia eta ikuspuntutik.
 
Horretan dihardugu arrakastatsu: emaitza onak ematen ari da gure erronka txikiak.