Self- Service SALES. Herramientas digitales para ESTRATEGIA Comercial

Muy interesante este artículo de MCKINSEY que “comparto”  (ver link abajo) sobre la importancia las “Ventas Remotas” y por tanto esa figura que algunas empresas llevamos tanto tiempo trabajando de “INSIDE SALES” No obstante, el “Covid19” está acelerando los cambios, pero no es el causante de los mismos. El tema no es tanto no poder […]

7 Pasos para “entrar” en nuevos clientes

RELANZA TU ACCIÓN COMERCIAL. INSIDE SALES. Toda futura venta comienza con un primer contacto.   ¿Quieres llegar a nuevos clientes? En Onura somos expertos en entrar en nuevos clientes en nuevos mercados. Llevamos haciéndolo desde 2005. En los cinco continentes. En multitud de sectores. No es difícil, pero requiere método en la ejecución.    ¿Quieres […]

Beti lekuan bertan

Gure proiektu “ekintzaileetan” beti daude hiru lan ildo, modu paralelo eta konstantean ematen direnak: Estrategia + plana: Analisia eta lehenespena. Zuzendaritzarekin, negozioaren garapenean fokua jarrita, momentuko egoera aztertzen dugu, helburuak lehenetsi (merkatua + bezeroaren perfila), “diskurtso komertziala”/ “balio-proposamena” definitu, “pertsona/talde eroslea” eta akzio-plana sortu aurrekontua kontutan izanik (offline + online). Bezero potentzialen bilaketa eta harremanetan jartzea: pertsona aproposarekin harremanetan […]

El objetivo de una empresa es lograr clientes, no ir a nuevos mercados.

«La palabra “internacional” está compuesta por dos partes: ‘inter’ y ‘nacional’». Ignacio Fernández, socio fundador de Onura, y Aritz Santiago, socio y director de proyectos de la empresa Donostiarra, resaltan que «las empresas nos llaman para vender más». Las preguntas que les hacemos son claras: ¿Por qué? y, ¿Para qué? Muchas veces, las respuestas resuelven […]

Brexitaren ondoriozko egoera posibleak

Aurreko asteazkenean otsailak 6 Gipuzkoako Bazkundeak antolatu zuen “LA EMPRESA ESPAÑOLA ANTE EL BREXIT” hitzaldian izan ginen, Merkataritza Estatuko Idazkari den Xiana Margarida Méndezek eta Euskadiko Aduana eta Zerga berezien buru erregionala den Arantza Inchaustik aurkeztu zutena. Mintegia Merkataritza Estatu-Idazkaritzak eta ICEX Kanpo Merkataritzako Espainiar Institutuak antolatua izan zen, Espainiako Merkataritza Ganbera eta Espainiako Enpresaburu Elkarteen Konfederazioarekin […]

Ehiza eta Arrantza onak BIEMHen

Estatu mailan Makina-erreminta, Industria 4.0 eta fabrikazio gehigarriaren inguruko elkarretaratzerik handiena da BIEMH, eta Europan garrantzitsuenetakoa. Aurreko astean gure saltsan aritu ginen, gustatzen zaiguna eginez, hau da, Ehizatu eta Arrantzatu. Metaforak alde batera utzita, saltzen (eta saltzen ikasiz). Gure bezero guztiek ez dute interes komertzialak azoka honetan, noski, baina bai gure moldegile, urtzaile, 3D fabrikatzaile, […]

Kudeabide 2018: Lean Sales Onura

Zergatik gomendatzen dugu LEAN Sales metodoa zure negoziorako? LEAN SALES datu eta emaitzetan oinarritzen da. LEAN estrategiak ekintzak burutzera behartzen gaitu, eta horiek aztertzera ondoren. EUSKALITen kontrastearen ondoren, ONURArekin honakoak egin ditzakezue: ENPRESA INDUSTRIALENTZAKO PLAN KOMERTZIALAREN GARAPENA JARDUERA KOMERTZIALAREN PLANGINTZA SALMENTAREN PROZESUA BEZERO BILAKETA eta ERAKARTZEA ERREMINTAK, TEKNIKA BERRIAK ETA ZENBAIT “TRIKIMAILU” KONTSULTA-SALMENTA EREDUA: BEZEROENGAN DUZUN ERAGINKORTASUNA […]

APS Meetings

Fabrikazio aditiboaren tsunamira batu diren enpresekin batera, APS MEETINGS-etan izan ginen Lyonen martxoaren 19an eta 20an, B2B elkartzeetan parte hartuz, honela ALSTOM, AIRBUS, PSA edo Lyoneko SHU moduko enpresetako erosketa arduradunak ezagutuz. Sektore oso desberdinetarako aproposa den teknologia dela ziurtatu ahal izan genuen: medikuntza eta osasunaren sektorerako, sektore aeronautikorako, prototipaketarako, startup deiturikoentzako, burdinbide-sektorerako eta abar. Gainera, teknologia […]